¿Quién es su hombre de PoT?

He vuelto al mundo del fandom :D
Bueno, aqui les dejo este test que saqué hace mucho de una página xD
mmm la respuesta es larga (supongo que quién inventó el test tenía exceso de imaginación y mucho tiempo libre). Salen varios personajes (al estilo gakuensai, donde aparecen la mayoria)....no se vale hacer trampa :p jajaja sin más dejo el enlace ya "traducido":

Traductor de Google

Mi respuesta :x_x: sigo sin creer mi resultado o_________o
Eiji Kikumaru
Su relación historia:
Así que un día, que estaba trabajando en una tienda de helados con uno de sus amigos. El negocio iba muy rápido y te preocupaba un poco que las órdenes de las personas se estaban en mal estado. Se podía oír un montón de gente quejándose de la línea y fueron ligeramente empezando a entrar en pánico. Has cogido lado de un chico con el pelo rojo y reallly usted pensó a sí mismo: "¿Se teñía el pelo se ve muy joven para hacer eso ...?" Y luego rápidamente volvió a su trabajo. Por último se sirvió el rebote (y tal vez TDAH) niño hiperactivo y sus dos amigos, un chico bajito y con el ceño fruncido y un chico alto extraña con el pelo de punta. Se sentaron a la mesa y continuó sirviendo a la gente hasta que unos rufianes decidido acosar. Les dijiste a dejar de fumar y se fuera, pero no lo harían. Estaba llegando a ser bastante ruidoso cuando dices la cara del tipo estaba cubierto de crema de hielo! Usted vio que el chico pelirrojo había mojado su helado en la cabeza del chico. El chico parecía a punto de asesinar a alguien, pero el chico acaba de decir: ".. Nya, salga Nadie te quiere alrededor" Blushing, gracias al muchacho y le ofrecen un helado en la casa. Él sonríe y dice: "No hay problema tengo Eiji por el camino!". A medida que avanza, se da cuenta de su camiseta que dice: Los Chocolates. De repente comienza pasando una diatriba acerca de lo mucho que ama el chocolate. Le dices de los próximos conciertos y dentro de minutos, se ha decidido que ustedes dos van juntos como amigos. En el concierto, que tuvo la explosión de su vida y tenía un montón de diversión. Usted va a un parque de diversiones después de eso y parece que Eiji le gusta estar cerca de ti. Usted puede rápidamente llegar a ser buenos amigos y hacer viajes frecuentes a otras casas cada uno. Sus escuelas están muy separados (de ir a Rikkaidai, va a Seigaku), pero ambos siguen siendo los mejores amigos. Tienes la oportunidad de conocer ryoma momo, y fuji y hacerse amigo de ellos ... pero su amistad con Eiji es mejor. Con el tiempo, te das cuenta de que está colgando en su más heladería y mucho más. Un día, cuando se está cerrando y no hay nadie alrededor, se sonroja y recita un poema:
Helado de fresa es roja
Wild Berry crema de hielo es azul
No sé si te lo vas a creer
Pero lo que realmente te gusta
Y así es como también se apagó.
A diferencia de los otros regulares, usted se quedó en Japón. Se convirtió en socio de una empresa de servicios de publicidad y fue la imaginación parte de la empresa. Usted se convirtió en el dueño de una gran cadena de tiendas de helados, y fue co-propietario del parque de atracciones del mundo famoso en Japón. Se hizo rico, casado, terminó con 4 niños, y vivió un gran y divertido vida!
Percent Calculator Súper Inui de esta pareja en particular intrépidos: 88%

Yo quiero a alguien más serio -______-
lo de la vida divertida xDD puede ser genial...pero 4 niños?! trauma :P

espero les guste y se diviertan :neko:

Última edición por un moderador:

Amé el Test xD gracias por compartirlo. En serio que la persona que lo hizo tenía bastante tiempo e imaginación xD

Mi resultado, Fuji Shusuke, lo cual me da mucha risa porque en mi mundo de Tenipuri, él y mi OC son los mejores amigos xD
Y la calculadora de Inui me da el 100% xDDDD

Me da flojera traducirlo, pero dejo en inglés "mi historia"
Your Story:
You were not a special sports captain or great genius of the class. Sure, you were smart and on the tennis team, but you weren't brilliantly great. However, you were very sweet and you were known to be the good samaritan. The Seigaku boy regulars noticed you when you were having a running competition thing and whoever was last would have to drink Inui's juice. You were not so good at running and you were in the middle-to back of the pack. However, if you kept up the pace, you wouldn't have to drink Inui's juice. However, while you were passing by the Seigaku boy regulars practice, Eiji accidentally hit a ball out of the court beyond the fence. "Ahh! Can one of you please get it for us! Inui and Tezuka will kill us if we get out of here!" Everyone else ignored Eiji and started laughing or said: "Sorry, but we don't want to drink Inui juice either!" Eiji was pouting and was mumbling to himself "How rude..." Then, in the pity of your heart, you sacrificed your position to go get his ball. "Is this yours? Here you go." you said passing it to him through the fence. "Ah! Thank you!" Eiji said cheerfully. "But won't you have to drink Inui juice right now?" "It's okay." you waved it off. "It's more important for you all to be in good health, since you have that important match coming up," Then you ran away. You thought you were unnoticed by the other boys, but they noticed how unselfish you were and how you had no airs or pretenses or giggled like all the other girls and respected you for that. However, your captain was about to make you drink that horrid drink when Fuji suddenly came over and drank it for you. "It tastes rather good, ne _____?" You stared at him and was like "Isn't it bad to taste?" "Not at all." he replied. Then he looked at you. "And arigato for your kindness. I'll see you next period." He avoided the mob of squealing fangirls and walked away. You were kind of impressed but then you almost fainted when you noticed him sitting right next to you in German! "Okay everyone, I'm assigning you partners for this week project. It's quite simple. Every day you ask your partner questions in German and he/she will reply in English. Fuji and ______ are partners...." "Well guess we're going to find out a lot about each other, huh?" Fuji smiled his beautiful smile. You blushed and nodded. Throughout the course of the week, you both really learned a lot about each other, your family, likes, dislikes, and the fact that you weren't what other people thought you were. At the end of the week, Fuji stared in your eyes and said simply: "I'm glad I got to know you. You're unlike anyone I've ever met." You two became friends and started IM-ing each other. After you started coming to more tennis games, you became friends with the other regulars. A few years later, in 11th grade, Fuji asked you out stating that he had never felt this way about anyone. You two stayed steady despite going to different colleges, and married. You both became successful doctors and made loads of money and lived happily ever after.
Inui's Super Percent Calculator of This Particular Couple Staying Together: 100%

Gracias por el test [MENTION=408642].:Yuki:.[/MENTION]
Aca dejo mi resultado :)

El hombre es ... Shusuke Fuji! Fuji es un año bisiesto bebé nació el 29 de febrero y se encuentra en la clase 3-6 con Eiji. Él es un golpeador mostrador diestro y sólo es superado por Tezuka (y Ryoma eventualmente más adelante). Él es probablemente el miembro Seigaku equipo más popular debido a su aspecto y actitud adorable misterio. Sus técnicas más notables son los contadores triples y Vuelta Dragonfly en los Nacionales. Él puede jugar dobles o singles. Él juega en su mayoría dobles con Kawamura, pero ha jugado con Eiji para formar el Dream Team. Bueno, por lo trivia suficientes ...
Fuji se ve a menudo con una expresión tranquila y contenido en su rostro, con los ojos aparentemente cerrados a la ligera sonrisa. Sin embargo, cuando se excita o provocado, o al jugar en serio, Fuji revela sus agudos ojos: son azules en el anime y marrón claro en el manga.
Fuji general parece muy relajado y en control, mientras que su oponente está empujando a sí mismo hasta el límite, dando a muchos la impresión de que Fuji es un genio, que sabe cómo guardar su energía durante juegos, o que realmente no se preocupan por sí tenis . Hay algunas personas que pueden "despertar" el verdadero jugador en Fuji y le obligan a jugar en serio, y estos pocos son ya sea a nivel nacional o tenistas clasificados extremadamente talentosos. Seigaku capitán Kunimitsu Tezuka, Seigaku normal Echizen Ryoma, Shitenhouji capitán Kuranosuke Shiraishi, y Rikkai Daigaku Fuzoku normal Masaharu Niou han sido reconocidos por Fuji siendo retos actuales.
Fuji es muy protector con su hermano menor Yuuta (probablemente para compensar las discrepancias anteriores que casi los llevó aparte), como se muestra a lo largo de la serie, sino que activamente trata de "destruir" y castigar a los que han derrotado a su hermano menor, o lo han hecho pasar por algo peligroso (como lo demuestra la forma en que trata de manera diferente Jirou Akutagawa de Hyotei y Mizuki Hajime de Saint Rudolph. Aunque no ejerce ninguna inquina personal hacia Jirou, que ganó bastante en contra de Yuuta, él se resiente Mizuki durante mucho tiempo después de ver cómo se trató a su hermano como alguien prescindible para asegurar la victoria de su equipo). Fuji también se sabe que tienen gustos bastante extraños en los alimentos, sino que es sobre todo inmune a los jugos de Inui y le gusta wasabi. Su relación con Fuji será envidiado y admirado por todos, y realmente no puedo culpar a nadie. Usted tiene la tradicional relación romántica, perfecta, confortables, muy atento y el novio de protección. Usted tendrá que llenar ningún requisito de que fuera su novia, sólo que son amables con la gente que se preocupa y que usted puede aceptarlo por lo que es. Él te ama sin fin y no tiene miedo de demostrarlo, pero estoy seguro de que va a tener su diversión burla de ti de vez en cuando. Sin embargo, él lo llevará a cabo en sorprendentes citas románticas. Usted puede apostar su granito de arena que tú y él va a ser muy muy feliz con esta relación.
Su historia:
Usted no fue un capitán de deportes especiales o gran genio de la clase. Claro, eran inteligentes y en el equipo de tenis, pero no eran gran brillantez. Sin embargo, eran muy dulce y se sabe que es el buen samaritano. Los regulares boy Seigaku notado cuando usted tenía algo competición corriente y el que fue el último tendría que beber jugo de Inui. No eran tan buenos en marcha y que estaban en el medio de la parte trasera de la manada. Sin embargo, si se mantiene el ritmo, no tendría que beber jugo de Inui. Sin embargo, mientras pasaban por el niño Seigaku habituales práctica, Eiji accidentalmente golpear una pelota fuera de la cancha más allá de la cerca. "Ahh! ¿Puede alguno de ustedes por favor lo consigue para nosotros! Inui y Tezuka nos va a matar si vamos a salir de aquí!" Todos los demás ignoran Eiji y se echó a reír o dijo: "Lo siento, pero no quiero beber jugo de Inui tampoco!" Eiji estaba poniendo mala cara y estaba murmurando para sí mismo "¿Cómo grosero ..." Luego, en la piedad de su corazón, usted sacrificó su posición para ir a buscar su pelota. "¿Esto es tuyo? Aquí tienes." le dijo pasándole a él a través de la valla. "¡Ah! ¡Gracias!" Eiji dijo alegremente. "Pero no hay que beber jugo de Inui en este momento?" "Está bien". que lo rechazó. "Es más importante para que todos ustedes estén en buen estado de salud, ya que tienes ese partido importante por venir," Entonces salió corriendo. Usted pensó que pasaron desapercibidos por los otros chicos, pero se dieron cuenta de cómo eras egoísta y cómo no tenía aires o pretensiones o reír como todas las demás chicas y respetado por eso. Sin embargo, el capitán estaba a punto de beber la bebida horrible cuando Fuji repente se acercó y la tomó para usted. "Tiene un sabor bastante bueno, _____ ne?" Se lo quedó mirando y me dijo "No es malo que sabe?" "No, en absoluto". , respondió. Luego miró a ti. "Y arigato por su amabilidad. Te veré el próximo período". Evitó la turba de fangirls chillidos y se alejó. Eras tipo de impresionado pero luego casi se desmayó cuando te has dado cuenta que estaba sentado a tu lado en alemán! "De acuerdo a todos, me voy a la asignación de los socios de este proyecto la semana. Es bastante simple. Cada día haga sus preguntas asociadas en alemán y él / ella va a responder en Inglés. Fuji y ______ son socios ...." "Bueno, supongo que vamos a saber mucho el uno del otro, ¿eh?" Fuji sonrió con su sonrisa hermosa. Se sonrojó y asintió. A lo largo de la semana, los dos realmente aprendido mucho el uno del otro, de su familia, gustos, disgustos, y el hecho de que usted no era lo que la gente pensaba que eras. Al final de la semana, Fuji miró a los ojos y dijo simplemente: ".. Estoy contento de haber llegado a conocerte Eres diferente a cualquiera que haya conocido" Ustedes dos se hicieron amigos y empezaron IM-ción entre sí. Después empezaron a llegar a los juegos de tenis más, se hizo amigo de los otros regulares. Unos años más tarde, en el 11 º grado, Fuji te invitó a salir diciendo que él nunca había sentido esto por nadie. Ustedes dos se mantuvieron constantes a pesar de ir a diferentes universidades y casadas. Ambos se convirtieron en médicos exitosos y hecho un montón de dinero y vivieron felices para siempre.
Percent Calculator Súper Inui de esta pareja en particular intrépidos: 100%

He vuelto al mundo del fandom :D
que bien que les gustó! ;)
no me sabia la historia de Fuji, al final se volvió doctor XD
yo sigo en trauma con mi resultado jajajaa

saludos!

Alquimista mística
Vaya... Tezuka... creía que sería cualquier otro personaje pero me salió Tezuka... mmm...

Your man is...Kunimitsu Tezuka! Tezuka was born October 7th, is in class 3-1 (ninth grade) and is an all-rounder. He is best known for being the buchou of the team and is known for his drop shot and Tezuka Zone. Okay, so enough trivia...
Tezuka is a very proud, strong, responsible leader who has the personality of perhaps a middle-aged man. It seems that he has nothing else in his brain and body except for tennis and probably notices nothing else. He is known as the perfect and smart boy at school, even correcting teacher's mistakes! Oddly, he has many female admirers, despite the fact he never smiles. He is a role model and a pillar of strength to all, and the person that everyone wants to beat. Tezuka is very strict and his most common phrase is "Don't let your guard down" and "Let's not get careless". However, he does care for others, and even notices emotions that others does not. When Ryoma loses to Momo in the ranking match after learning he was selected for the US Open, only Tezuka can truly understand what's going through Ryoma's mind and comforts him. Also, even when he was a seventh grader, he cared for his upperclassman and only used his right arm, so as not to beat them too badly. Nothing is known about Tezuka's true opinion on relationships since he is so impassive and always has a neutral face. Tezuka will prove to be a very protective and caring boyfriend; however, he is not someone who will take to being annoyed every second of the day. (In other words, he doesn't like hyper girls). He isn't completely dense, so he will know how you're feeling and he will try to be as gentlemanly as possible because he will feel that it is his duty (and he always upholds his duty) He won't be a very romantic boyfriend per say, but he will show his love in different ways. He will be a steady and dependable boyfriend but not an excitable and spontaneous one..which is how you probably like it.
Your relationship story:
So, you were deciding to try for the middle school tennis team. You weren't particularly that good...you didn't suck, but you weren't amazing. You were rather towards the bottom. However, you were easily the most dedicated to improving, and with time, you became a regular. Many people murmured about your great success but you just said that your hard work had paid off. And you never expected the men to notice, nor were you very interested. You are a goal-oriented person and your goal was to make it to Nationals. Well, for some reason, Tezuka saw a bit of himself in you, and asked if he could coach the regulars to help them improve. All the other regulars, including the female captain, tried to show off and be "friendly" with Tezuka, however you were different. You played to the best of your ability and didn't get distracted at all by Tezuka. Surprised, Tezuka decided to coach only you some more. You got much better and moved up to being in the top three singles. Over time, both of you shy people learned you were in the same class and at the top. You had much in common and both became good friends over a few months of extra training. You never became extraordinarily good like any of the mens regular, but you were in the top three and a fairly good tennis player. Unfortunately, your team didn't make it to Nationals, but you were there to cheer on Seigaku men when they won. You and Tezuka continued being good friends, even in high school, doing most of your talking through emails and IMs. You both eventually went to the same country, you went to Germany to become a doctor and Tezuka a pro tennis player. After seeing Ryoma happy with his wife, he realized that something was missing. He immediately went to your house and bent down. He looked straight up at you and simply said "Will you marry me." To which you agreed happily.
Inui's Super Percent Calculator of This Particular Couple Staying Together: 70%
(more of if you break up with him. he won't break up with you)

Última edición:

Disthopia
quien lo diría XDDD

Your man is...Shusuke Fuji! Fuji is a Leap Year baby born on February 29th and is in Class 3-6 with Eiji. He is a right-handed counter puncher and is second only to Tezuka (and Ryoma eventually later on). He is probably the most popular Seigaku team member due to his adorable looks and mysterious attitude. His most notable techniques are the Triple Counters and Dragonfly Return in the Nationals. He can play either doubles or singles. He plays doubles mostly with Kawamura, but has played with Eiji to form the Dream Team. Okay, so enough trivia...
Fuji is often seen with a calm and content expression on his face, with his eyes seemingly closed from lightly smiling. However, when he is excited or provoked, or when playing seriously, Fuji reveals his sharp eyes: they are blue in the anime and light brown in the manga.
Fuji generally seems very relaxed and in control, whilst his opponent is pushing himself to the limit, giving many the impression that Fuji is either a genius, who knows how to save his energy during plays, or that he does not really care about tennis itself. There are a few people that can "wake" the true player in Fuji and force him to play seriously, and these few are either nationally-ranked or extremely talented tennis players. Seigaku captain Kunimitsu Tezuka, Seigaku regular Ryoma Echizen, Shitenhouji captain Kuranosuke Shiraishi, and Rikkai Daigaku Fuzoku regular Masaharu Niou have been acknowledged by Fuji to be actual challenges.
Fuji is particularly protective of his younger brother Yuuta (probably to make up for former disagreements that almost brought them apart), as displayed throughout the series; he actively tries to "destroy" and punish those who have defeated his younger brother or have made him go through something dangerous (as proved by how differently he treats Jirou Akutagawa from Hyotei and Hajime Mizuki from Saint Rudolph. Though he holds no personal grudge towards Jirou, who won fairly against Yuuta, he does resent Mizuki for a long time after seeing how he treated his brother as someone expendable to ensure his team's victory). Fuji is also known to have rather odd tastes in bard; he is mostly immune to Inui's juices and likes wasabi. Your relationship with Fuji will be envied and admired by all: and I really can't blame anyone. You have the traditional, romantic, perfect relationship, with the attentive caring and protective boyfriend. You will need to fill no requirements to be his girlfriend, only that you are kind to the people he cares about and that you can accept him for who he is. He loves you to no end and is not afraid to show it, yet I'm sure that he will have his fun teasing you from time to time. However, he will take you out on amazing romantic dates. You can bet your two cents that you and he will be very very happy with this relationship.
Your Story:
You were not a special sports captain or great genius of the class. Sure, you were smart and on the tennis team, but you weren't brilliantly great. However, you were very sweet and you were known to be the good samaritan. The Seigaku boy regulars noticed you when you were having a running competition thing and whoever was last would have to drink Inui's juice. You were not so good at running and you were in the middle-to back of the pack. However, if you kept up the pace, you wouldn't have to drink Inui's juice. However, while you were passing by the Seigaku boy regulars practice, Eiji accidentally hit a ball out of the court beyond the fence. "Ahh! Can one of you please get it for us! Inui and Tezuka will kill us if we get out of here!" Everyone else ignored Eiji and started laughing or said: "Sorry, but we don't want to drink Inui juice either!" Eiji was pouting and was mumbling to himself "How rude..." Then, in the pity of your heart, you sacrificed your position to go get his ball. "Is this yours? Here you go." you said passing it to him through the fence. "Ah! Thank you!" Eiji said cheerfully. "But won't you have to drink Inui juice right now?" "It's okay." you waved it off. "It's more important for you all to be in good health, since you have that important match coming up," Then you ran away. You thought you were unnoticed by the other boys, but they noticed how unselfish you were and how you had no airs or pretenses or giggled like all the other girls and respected you for that. However, your captain was about to make you drink that horrid drink when Fuji suddenly came over and drank it for you. "It tastes rather good, ne _____?" You stared at him and was like "Isn't it bad to taste?" "Not at all." he replied. Then he looked at you. "And arigato for your kindness. I'll see you next period." He avoided the mob of squealing fangirls and walked away. You were kind of impressed but then you almost fainted when you noticed him sitting right next to you in German! "Okay everyone, I'm assigning you partners for this week project. It's quite simple. Every day you ask your partner questions in German and he/she will reply in English. Fuji and ______ are partners...." "Well guess we're going to find out a lot about each other, huh?" Fuji smiled his beautiful smile. You blushed and nodded. Throughout the course of the week, you both really learned a lot about each other, your family, likes, dislikes, and the fact that you weren't what other people thought you were. At the end of the week, Fuji stared in your eyes and said simply: "I'm glad I got to know you. You're unlike anyone I've ever met." You two became friends and started IM-ing each other. After you started coming to more tennis games, you became friends with the other regulars. A few years later, in 11th grade, Fuji asked you out stating that he had never felt this way about anyone. You two stayed steady despite going to different colleges, and married. You both became successful doctors and made loads of money and lived happily ever after.
Inui's Super Percent Calculator of This Particular Couple Staying Together: 100%

...
Oh, el resultado me gusto mucho, es Tezuka Kunimitsu:
Your man is...Kunimitsu Tezuka! Tezuka was born October 7th, is in class 3-1 (ninth grade) and is an all-rounder. He is best known for being the buchou of the team and is known for his drop shot and Tezuka Zone. Okay, so enough trivia...
Tezuka is a very proud, strong, responsible leader who has the personality of perhaps a middle-aged man. It seems that he has nothing else in his brain and body except for tennis and probably notices nothing else. He is known as the perfect and smart boy at school, even correcting teacher's mistakes! Oddly, he has many female admirers, despite the fact he never smiles. He is a role model and a pillar of strength to all, and the person that everyone wants to beat. Tezuka is very strict and his most common phrase is "Don't let your guard down" and "Let's not get careless". However, he does care for others, and even notices emotions that others does not. When Ryoma loses to Momo in the ranking match after learning he was selected for the US Open, only Tezuka can truly understand what's going through Ryoma's mind and comforts him. Also, even when he was a seventh grader, he cared for his upperclassman and only used his right arm, so as not to beat them too badly. Nothing is known about Tezuka's true opinion on relationships since he is so impassive and always has a neutral face. Tezuka will prove to be a very protective and caring boyfriend; however, he is not someone who will take to being annoyed every second of the day. (In other words, he doesn't like hyper girls). He isn't completely dense, so he will know how you're feeling and he will try to be as gentlemanly as possible because he will feel that it is his duty (and he always upholds his duty) He won't be a very romantic boyfriend per say, but he will show his love in different ways. He will be a steady and dependable boyfriend but not an excitable and spontaneous one..which is how you probably like it.
Your relationship story:
So, you were deciding to try for the middle school tennis team. You weren't particularly that good...you didn't suck, but you weren't amazing. You were rather towards the bottom. However, you were easily the most dedicated to improving, and with time, you became a regular. Many people murmured about your great success but you just said that your hard work had paid off. And you never expected the men to notice, nor were you very interested. You are a goal-oriented person and your goal was to make it to Nationals. Well, for some reason, Tezuka saw a bit of himself in you, and asked if he could coach the regulars to help them improve. All the other regulars, including the female captain, tried to show off and be "friendly" with Tezuka, however you were different. You played to the best of your ability and didn't get distracted at all by Tezuka. Surprised, Tezuka decided to coach only you some more. You got much better and moved up to being in the top three singles. Over time, both of you shy people learned you were in the same class and at the top. You had much in common and both became good friends over a few months of extra training. You never became extraordinarily good like any of the mens regular, but you were in the top three and a fairly good tennis player. Unfortunately, your team didn't make it to Nationals, but you were there to cheer on Seigaku men when they won. You and Tezuka continued being good friends, even in high school, doing most of your talking through emails and IMs. You both eventually went to the same country, you went to Germany to become a doctor and Tezuka a pro tennis player. After seeing Ryoma happy with his wife, he realized that something was missing. He immediately went to your house and bent down. He looked straight up at you and simply said "Will you marry me." To which you agreed happily.
Inui's Super Percent Calculator of This Particular Couple Staying Together: 70%
(more of if you break up with him. he won't break up with you)

Tambien me salio Eiji ♥
hohohoho tendre una vida feliz y divertida comiendo helado y en el parque de diversiones
XDDDD realmente mucha imaginacion XDDDD

Fuji is love
A mí también me salió Fuji <3 Es el destino y el karma(?
La parte final de la historia me parece bastante divertida "Ustedes dos se mantuvieron constantes a pesar de ir a diferentes universidades, y casado. Ambos se convirtió doctores acertados y cargas hechas de dinero y vivieron felices para siempre." (Súper Calculadora Porcentaje de Inui del Este Particular Pareja intrépidos: 100%).

♛海賊女帝ボアハンコック—蛇姫—Aishiteru♛
Your man is...Ryoma Echizen! Ryoma was born December 24th, is in Class 1-2 (7th grade) and is a left-handed all-rounder. He is the main character and protagonist of the series, and ends up being the best player, after facing several difficult matches (incluing ones he loses against Tezuka, the practice one with Sanada). He is known for so many techniques that it would be insane to list them here, however a few notable ones are Drives A and B, the Twist Serve, and the One-Footed Split Step). He is known for saying "Mada mada dane!" or "you still have a ways to go/ you still have lots more to work on/ not quite there yet). He plays singles since he is incapable of playing doubles (re. momo/echizen pair). Okay, so enough trivia...
Ryoma can be quite cocky and arrogant at times, but is always able to back up his statements with his tennis skills. He is usually distrustful of other tennis players, and Ryoma often provokes his opponent before a match. Due to his nearly invincible tennis play, Ryoma has earned the label 'prodigy' by the age of twelve. His looks and confidence make him highly popular with ladies, although he seems not to notice, having his focus exclusively on tennis.Ryoma is quiet by nature, but always stands up for himself and others, even if it involves confronting an upperclassman. He is unafraid almost to the point of recklessness, but rarely gets angry or out of control. Most of the time, he is serious, quiet, and not talkative. , Ryoma's friend and coach Sumire Ryuzaki's granddaughter, has a crush on him, but because he is so aloof and she is so shy, he does not recognize her feelings for him and treats her much the same as he treats the other freshmen students. However, in the manga, Ryoma shows signs of jealousy after Sakuno befriends Shitenhōji's Kintarō Tooyama. Ryoma does care deeply about his cat, Karupin, searching for it and even getting worried in class when he realized that the cat wasn't at home. Your relationship with Ryoma will be less of the cute/cuddly relationship-y things, and more of how you talk and he listens. You will have to deal with his crazy fangirls, his cold exterior, and the fact that he barely ever talks (see for me, this would be a major problem cuz I love to talk but it would be awkward). However, he will be very protective of you, physically beating up anyone who hurts you. He might not go around proclaiming that you two are in a relationship, rather he would be slightly embarrassed and would deny it. However, he would care a lot and his tennis would probably be affected too if you dumped him. He would probably try to make an effort to become slightly more social, but if he doesn't, he will at least be open and honest with you. Your relationship might be a little slow because he's so dense when it comes to feelings and he probably can't see true love when it's right in front of him naked and dancing, but he will come around eventually. You both love each other a lot, and he will always be there to protect you, though he tries to act like a tough guy. All in all, you will have a calm yet unpredictable relationship, because Ryoma, once he matures, will have the capacity to be spontaneous...
Your relationship story:
So, you were playing tennis and you were pretty average. You weren't so sucky that it made people wince to watch you, but you weren't so great that people were awed watching you. It was just like, ho hum, you existed. No one ever really noticed you, and you liked it that way. You were a shy kid in your own little world with a few of your friends as well. You weren't a regular, but you were the best player who wasn't a regular. Of course, since only the regulars got credit, you were never really noted. It was quite sad. And so, the Seigaku guys team noticed all the regulars but didn't know you existed. And you were young too--just in 7th grade. So you doubted anyone, least of all Ryoma Echizen, Prince of Tennis, would offer to coach you every Thursday after both of your practices for an hour. He had noticed that you were about as good a girls regular and felt pity for you. So you and he practiced for a while. You were still really shy and barely ever talked, but you always made him lunch and brought snacks for him. He observed how you treated everyone else with kindness and never got jealous of people, even if they were better than you. You soon became a regular and you and Ryoma were friends , or as friends as Ryoma could ever get with a person. One day, however, changed all of that. One day, these freak-o bball players appeared from nowhere and started making fun of the girls short skirts (thank god you wore knee length spandex...you had no intention of every being humiliated). However, your friends didn't wear spandex and the guys started really embarrassing them. You got really angry and served a really hard ball at them yelling at them to "get away you losers!". Ryoma was watching this, and he couldn't help but laugh. He tried to cover it up with his cap, but the smirk and turned into a grin/smile and he realized that he had seen a side of you that no one else had ever seen. He decided to confront you about it the next day, and you told him that under no circumstance would you let your friends be bullied. He began to respect you more for that and you two eventually began going out. You broke up in 11th grade, but ended going back out in college and getting married.
Inui's Super Percent Calculator of This Particular Couple Staying Together: 58

porque cuando hago click en el enlace me manda a la pagina de "TEEN NICK" :/ ayuda!

hay yo tambien queria hacer el quiz me daba curiosidad aver q decia y sale algo diferente;....; q lastima quizas lo quitaron de esa pag:fufu:

Me sacaron el TEST!!!! :sparta: Ahora empieza la 3era Guerra Mundial!!! :TATATA:

Arriba Pie